Zaalverhuur

Zaal huren voor een vergadering of bijeenkomst? De Drieklank beschikt over zalen van diverse grootte voor bijeenkomsten en vergaderingen. Wij stellen deze graag ter beschikking. Er is een keuken aanwezig met diverse apparatuur. Voor actuele info en beschikbaarheid kun je contact opnemen met onze beheerder via (036) 529 71 05 of vul het aanvraagformulier in

Er zijn vier zalen die kunnen worden gehuurd.

Zaal 1: Kerkzaal

De Kerkzaal heeft een capaciteit van circa 200 personen.
In deze zaal is een geluidsinstalatie aanwezig en er is een vaste beamer met groot scherm.

Zaal 4: Faunakamer

De Faunakamer is een kleine zaal voor circa tien personen en heeft een vast beamerscherm.

Zaal 7: Bloemenzaal

De Bloemenzaal heeft een capaciteit van circa achttien personen. Beamerprojectie kan op de witte muur plaatsvinden.

Zaal 8: Seizoenenzaal

De Seizoenenzaal heeft een capaciteit van circa achttien personen.
Dit is een lichte zaal dankzij de glazen buitenwand.

Zaal 7 & 8 kunnen ook gekoppeld worden door de tussenwand open te maken. De ruimte die dan ontstaat is geschikt voor grotere aantallen afhankelijk van de opstelling van de tafels en stoelen.

In alle ruimten zijn tafels en stoelen aanwezig en alle ruimtes zijn direct bereikbaar vanuit de hal. In de hal is een grote bar aanwezig. Beamer(s), scherm(en), flip-over, geluidinstallatie en piano kunnen tegen meerkosten worden gebruikt.

Tevens is er een kleine keuken aanwezig, voor het zetten van koffie en thee.

Mogelijkheden, beschikbaarheid en huurprijzen zijn op te vragen bij:
Henk Keizer
tel. 036-5297105
U kunt ook uw vraag insturen via dit formulier. Uw vraag komt dan binnen bij de beheerder.