Doneren aan De Drieklank

Protestantse Wijkgemeente De Drieklank in Almere waardeert iedere financiële bijdrage die helpt om haar activiteiten en dienstverlening voort te zetten. Er zijn verschillende manieren om te doneren: via een bankoverschrijving, een eenmalige gift, of door een periodieke bijdrage.

De Drieklank valt als onderdeel van de Protestantse Gemeente Almere onder de ANBI-regeling (Algemeen Nut Beogende Instelling). Dit betekent dat giften aan de gemeente fiscaal aftrekbaar zijn, waardoor donateurs belastingvoordeel kunnen genieten. Om in aanmerking te komen voor deze belastingaftrek, is het belangrijk dat de giften aantoonbaar zijn en voldoen aan de voorwaarden van de Belastingdienst.

Dankzij de bijdragen van donateurs kan De Drieklank haar missie voortzetten: het bieden van ondersteuning, inspiratie en gemeenschap aan de inwoners van Almere. Iedere gift, groot of klein, draagt bij aan het welzijn van de kerk en haar leden.

Wilt u uw gift via de bank overschrijven? Dan volgen hier enkele bankrekeningnummers:
  • Kerk: NL81 ABNA 0529 2056 88. Dit is het nummer van Actie Kerkbalans en voor algemene giften.
  • Diaconie: NL32 INGB 0000 2553 30. Dit is het bankrekeningnummer van de Algemene Diaconie van Almere.
  • Jonge Zinzoekers: NL16 ABNA 0608 6953 51 o.v.v. Jonge Zinzoekers
  • Diaconale Presentieplek: NL16 ABNA 0608 6953 51 o.v.v. Diaconale Presentieplek
Neem voor vragen over doneren contact met ons op.
Wij danken u hartelijk voor uw gift!