Wijkkerkenraad

De Wijkkerkenraad is als het ware het dagelijks bestuur van de kerk. De Wijkkerkenraad bestaat uit de predikant, ouderlingen en diakenen. De Wijkkerkenraad vergadert doorgaans maandelijks en onderhoudt nauwe contacten met de Algemene Kerkenraad van de Protestantse Gemeente van Almere en met de Algemene Diaconie. In beide organen hebben afgevaardigden van de Wijkkerkenraad zitting.

Eveneens staan leden van de Wijkkerkenraad in nauw contact met bestuurders van andere religieuze instellingen in Almere, andere Protestantse gemeentes in de regio en in de classis, gemeentelijke overheid en maatschappelijke initiatieven in de buurt.

Heeft u een vraag voor de Wijkkerkenraad? Stuur hem naar de scriba via het contactformulier.