Gastvrouwen

Elke zondag staan de gastvrouwen bij de kerkzaal klaar om iedereen hartelijk welkom te heten. Hun vriendelijke aanwezigheid zorgt ervoor dat bezoekers zich direct thuis voelen. Met een warme glimlach overhandigen ze het Zondagsblad, waarin belangrijke mededelingen vanuit de kerkelijke gemeente staan vermeld.

De gastvrouwen vervullen een cruciale rol in het creëren van een gastvrije en open sfeer binnen de gemeente. Ze bieden nieuwe bezoekers een helpende hand en zorgen ervoor dat iedereen zich gezien en gewaardeerd voelt. Naast het uitdelen van het zondagsblad, staan ze ook klaar om vragen te beantwoorden en wegwijs te maken in het kerkgebouw.

P.S. we praten over gastvrouwen, maar graag zouden we het team ook aanvullen met gastheren. Wilt u gastvrouw of gastheer worden? Neem contact met ons op via het contactformulier.